Dator, dator, dator....


Eftersom jag inte har några läxor för tillfället (förutom typ några saker som ska vara fixade till nästa vecka) så tog jag en liten paus från skolarbetet och började försöka fixa till mina datorer. Jag försöker flytta över information från min PC till Macen. Det går otroligt bra när man bara har en USB-sticka på 2 gig och filer som nästan fyller 2 stycken 75 gigs hårddiskar. Haha kan ta ett tag xD Men Daniel kommer på lördag och han skulle ta med sin externa hdd. Borde gå lite enklare då. Men om ni blir irriterade över att jag bara visar samma bilder, eller inga alls så får ni ha tålamod hehe^^
Jag är inte överenns med gratisprogramet GIMP så jag ska sätta igång att ladda ner testversionen för ps CS4 tills att jag köper den^^

Kommentarer
Postat av: My Isoniemi

Jättefin bild!

2009-12-13 @ 17:15:39
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

åh, vilken fin bild :)

2009-12-13 @ 19:17:59
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Ida

shit vad galet fina bilder du tar!! gud vad duktig du är!

kram

2009-12-14 @ 00:51:51
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.