God jul!


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Hoppas alla hade en bra jul^^ Jag hade i alla fall. I år slapp man allt detta med att sitta i en fotölj hos mormor och halvsova halva dagen. Vi hade faktiskt mysigt i år haha.
Jag fick fina julklappar^^ flera saker som jag önskat mig.
External Desktop Drive
Stativ
Presentkort på 500kr hos Åhlens
Anton Berg choklad
Harry Potter and the halfblood prince
Horton och Gustaf
Mysteriet på Greveholm (julkalendern)
4 gig SD-kort
Nalle
Läslampa
Handvärmare

Det var kul igår^^ Nu ska jag sätta mig och kolla på några avsnitt av världens bästa julkalender, Greveholm! Tittade på ca 5 avsnitt igår hehe.

Kommentarer
Postat av: randa

läs gärna mitt senaste inlägg om unga mödrar o kommentera vad du tycker så blir jag mega glad!

Kram

2009-12-27 @ 15:16:18
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

yes det har jag haft :))



gott nytt år i förväg :DD

2009-12-27 @ 17:53:07
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.