God kväll i cyberspace

Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm | Modell: Sara Ekström [Jag]
Eller natt kanske vore ett bättre ord. Imorgon (idag) är det Lucia och en bekant till mig ska vara med i Luciatåget i tv4 imorron. Ett måste att kolla. Kl 8.58. Har suttit och redigerat under dagen lite, hann göra ca 40 foton innan Daniel kom. Btw; sa jag att vi såg Kevin Borg när vi gick ut från.. vad heter det.. där vi satt haha.. aja.. därifrån. Jag fick pltsligt syn på en ung, svarthårig kille med en snygg blondin vid sin sida. Min första tanke var "Hmm.. Han är otroligt lik Kevin, bara yngre." Jag kastade en sista blick och tittade sedan bort. Några sekunder senare hörde jag Lizzie mumla tyst "Kevin?" Min blick flög upp och jag kollade på killen igen. Men... Det är ju... Kevin?! Han såg vääääldigt annorlunda ut. Braaaa mycket snyggare där än vad jag har sett honom på tv. Det var lite kul.

Såg nyligen att Eriks kommande skiva gick att boka på cdon.com. De är snabba de. Jag kommer förmodligen att köpa den, i alla fall vinnarlåten som singel. Men jag är grymt besviken över att jag inte kommer få höra Calle sjunga Higher. När han sjungit den, satt jag och darrade, jag hade rysningar och håret på mina armar reste sig. Det var ehlt fantastiskt. Men att Calle får skivkontrakt det är ett som är säkert och jag ska köpa skivan självklart. Han har en fantastisk röst, som Daniel sa, lite Nickelback.

Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: nääää, erik är bäst. ;D



Ha en bra dag!

2009-12-13 @ 11:13:39
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: Towe [fotoblogg]

Jättefin bild! :)

2009-12-13 @ 20:24:08
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Postat av: S A N N E

jättefin bild =)

2009-12-16 @ 15:31:19
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: Emma

Cool bild :)

2009-12-19 @ 21:42:23
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.