Gott nytt år!


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Gott nytt år kära läsare, vänner, familj etc! Ett helt år har gått och mycket har hänt. Men nästa år tror jag mer kommer hända. Det blir studenten, jag ska försöka få mitt företag att gå, planerat att åka till Japan etc. Jag ska försöka fota mer är i år, det har inte blivit mycket iår. Man måste göra för att lära, som en smart man en gång sa. Någonting som jag verkligen måste göra är att köpa två saker; En styck fjärrutlösare och en styck reflexskärm. Sen vill jag väldigt gärna köpa en extern blixt till kameran, en blixt för inomhus då jag har fått jobb på några studentskivor. Vi får se hur det blir :)
Idag har päronen bjudit hem en massa folk (tror vi blir ca 17-18 pers) och jag känner kanske två xD (förutom familjen då). Martin och Halla sticker till skansen efter middagen och jag har inte lyckats planera någonting själv, hade ingen större lust att dra ut på krogen eller liknande. Men det blir nog mysigt. Folket borde kommer om ngn timma och jag ska dra ner och pynta lite ^^

God fortsättning på er alla! Vi ses 2010!

Kommentarer
Postat av: randa

svar;

hahah, jaha okej!:D Gott nytt år iaf!:D

Kram!

2009-12-31 @ 16:51:19
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: randa

svar;

Ahw, tack dsm!:)<3

2009-12-31 @ 20:27:19
URL: http://randaalbanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.