I hope you don't mind


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm | Modeller på första fotot: Cissi, Per, Anna.
Wow! Vilken snöstorm! Vi hade julavslutning idag och vi brukar ha den i Täby Park Hotells aula. Jag skulle gå den väldigt korta vägen från roslagsbanan och tph och höll på att frysa ihjäl! Det var så kallt att det blev svårt att andas när man försökte kämpa sig genom snön. Helt otroligt. Nu när jag kollar ut så ligger det två dm snö på balkongräcket och det är kanske hälften av det som ligger på marken!
I alla fall så hade vi julavslutning. TEGs avslutningar är alltid riktigt roliga och alla som vill får komma fram och göra något. TVE3orna hade en sketch om lärarna. Helt klockren! Det var på pricken lärarna! Asg. Lärarna fick priser till årets lärare och sen korades även vinnarna för TEG music awards. Traditioner att göra detta varje år. Förra året sjöng en kille från ettan en sång, han sjöng otroligt bra och nu stod han på scenen igen (som tvåa nu då) och sjöng Hope You Don't Mind riktigt bra! Han spelade lite fel ibland men det var egentligen inget som märktes.
Sedan var det tillbaka ut i snöstormen som hade tilltagit ännu mer! Vi skulle till klassrummen och möta våra handledare. Erik, vår lärare, hade sin son med sig, som syns på första bilden. Kan en son vara mer lik sin pappa? Tom håret var lika haha. Om ni undrar vad vi gör så sjunger vi blinka lilla stjärna. Eftersom vi har fått lyckan (jag tror att det bara är jag som gillar det men iaf) att få en musiklärare (och mattelärare) till handledare så sjunger vi lite låtar varje avslutning och Per ville att vi skulle sjunga den.
Sista julavslutningen på TEG. Snyft. Jag kommer verkligen sakna skolan när jag tar studenten, men men. Det är ett tag dit så jag behöver inte snyfta ännu.
Drog hem genom snön efter det, tågen var ca 4 min sena. Jag gillar när föraren sa "Tåget går mot Bålsta, mot Bålsta... Så fort som vi får igång det". De fick igång det efter några minuter men sedan fastnade vi i Karlberg istället. Det tog oss ca 20 min att komma från Sthlm C till Karlberg (brukar ta ca 5). Suck. När jag äntligen kom hem, pulsande genom snön så mötte jag brevbäraren. Av någon random anledning önskade jag honom God Jul när han gav mig posten. Det är en vecka kvar till jul^^ Och på tal om jul så bytte jag och Engla julklappar. Jag fick tre stycken i olika storlekar. Ooh^^ Vad kan det vara? Får veta om en vecka :P
I posten låg ett paket från CDON.com och längst ner ser ni vad jag fick! Erik Grönwall - Higher. Känner mig duktig. Betalade 58 kr för en låt haha. Men snart kommer Calle och Eriks skivor också^^ Oj vad jag slösar pengar... suck..

Nu har jag skrivit en hel uppsats här haha. Ska tillbaka och räkna matte. Hej då

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi okay! :'D jag tog den för ett bra tag sen, och jag blev inte det minsta sjuk! :)

2009-12-17 @ 22:58:27
URL: http://haidis.se/
Postat av: Neha

Översta bilden är supermysig=)

Usch för att räkna matte

2009-12-18 @ 01:21:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Alina

nattinatti :)

2009-12-18 @ 01:54:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: jag kan bara föreställa mig ;)

2009-12-19 @ 10:26:41
URL: http://hometome.blogg.se/
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

fina bilder :D

2009-12-19 @ 22:00:10
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.