Lördag


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
Läxor, plugg och film. Vi får se hur ycket från Idol-finalen som jag faktiskt hinner redigera. Har en hemtenta att skriva i journalistisk analys och ett matteprov på fredag. Jag tror jag borde skjuta upp redigeringen tills lovet eftersom jag vet hur inne jag brukar bli om jag börjar redigera. Jag kan sitta i flera timmar tills att jag är klar, så det vore nog bäst att spara dessa timmar tills att jag faktiskt har dem.
Det var kul i globen^^ Dagen började med ett besök på donken i centrumet (det var proppfullt och vi hade tur som fick sitta ner), sen gick vi till globen och satte och för att vänta i lite mer än en timme. Mitt första minneskort var fyllt redan innan den direktsända biten kom haha. Det var hur kul som helst att sitta i publiken, braaa mycket bättre än at sitta framför tvn.
Men nu ska jag ta och titta på vad tentan handlar om. Daniel kommer över i eftermiddag, han ska dels hjälpa mig med matten och sedan ska vi titta på film ^^ Byyye

Kommentarer
Postat av: E M M A

SVAR: kul att du gillar bilderna, tack! ;D Nej, erik är den värdiga vinnaren, hehe.



Ha en bra kväll!

2009-12-12 @ 18:28:23
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.