Vilket tryck! Vilket ös! Vilken kväll!


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
Jag pratar såklart om Idol 2009! Jag satt i globen på B-läktaren. Helt otroligt. Man hade iof hellre suttit längre fram, men det var riktigt bra platser i vilket fall som helst. Jag är väldigt kluven om vem som jag tyckte skulle vunnit. Jag tycker att de är så jäkla bra båda två. Jag tycker bättre om Calle, men jag vet inte riktigt om jag tyckte att han var en vinnare. Men den som gjorde vinnarlåten bäst var Calle. Helt klart. Men på den låten hördes det bäst hur olika Calle och Erik är, det är därför som jag tycker att det är svårt att säga vem som är bäst. De har så olika röster.

Men fler bilder kommer, denna är från när Erik hade vunnit och det står fotografer, idoler yada yada yada på scenen. Jag har ca 700 bilder att titta igenom. Tänk dig att få vara fotografen som står vid scenen och fota! Jag satt ju i alla fall väldigt långt bak.
Ska redigera nu. Bye!

Kommentarer
Postat av: E M M A

Hej! ;D

kan du rösta på mig här http://www.gilraen.se/de-5-finalisterna-i-fototavlingen/#comments , skriv bara siffran 3 i en kommentar. Snälla.



Vilken otroligt fin blogg du har! Gillar din header, så mysig. ;D

2009-12-12 @ 11:17:10
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.