Hemma i sthlm! Överröser med bilder!


Hemma i stockholm igen och sitter och går igenom alla dessa bilder som jag vill lägga upp. Har försökt att ta ner dem till bara några stycken, men det är svårt ^^
De första bilderna kommer från när jag trättade Daniels små flickor, Alva, Hedda och Lisa. Denna bild är på Lisas och min pappas händer. Tycker denna sorts bilder är så vackra. Farmor brukade alltid ta liknande bilder på barn med vuxen.
Btw Daniel: Bilderna finns på en CD hemma hos morfar ^^,











Jag var på Orsa Grönklitt, Europas största björnpark (Paradiset!! Nallar överallt!! Kan det bli bättre?) och tog lite bilder där. Blev också en hel del och lägger bara upp några som jag tycker om. Det får ni leva med.









Vi fick se när dessa underbara djur åt. Det syntes vilka som hade makt bland dem (de äldsta och största såklart) och vilka som var syskon etc. De fick bröd, druvor, äpplen, morötter och apelsiner. De hade ett skickligt sätt att äta apelsinerna, höll fast den med ena tassen och skalade med den andra. Det var en stackars nalle som inte fick äta alls :( han blev hotad varje gång som han försökte komma dit. Han var nog yngst av alla och när han väl fick komma in var det helt tomt på mat. Usch vad nallar kan vara elaka ibland. Mobbing som hos människorna.

Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

WOW vad vackra bilder! Det finns så mycket känslor och färgerna är så grymt bra. :) Älskar skärpan och ljuset också, hemskt fina bilder :)

2009-07-25 @ 20:47:06
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du får ursäkta mitt ordval, men förbannat fina bilder! ;)

2009-12-02 @ 21:06:43
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.