Uppdatering från Borlänge!



För tillfället är detta den enda bilden jag lyckas få upp. Internet slutar fungera och när det väl fungerar är det segt så jag sörsöker en annan gång.

Jag och familjen var på marknaden som morfar stod och sålde på. Jag lyckades hitta fyra manga mania från 2005 och första rebirth på svenska för 5 spänn styck och även dead or alive 2 till ps2 för 40 kr. ^^ Jag gick nöjd däifrån. Hittade också en underbar servis men köpte den inte. Snyft :P
Aja... idag ska jag försöka träffa kusinen min och får se om vi lycks hitta på något att göra. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Annie

JÄTTE fin bild! :o gillar blogg med! :) speciellt bakgrunden .. as sött! :D

2009-07-31 @ 13:42:01
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.