1a advent


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Hoppas att alla har haft en bra första advent^^ Idag har jag hängt upp lite julsaker, bl.a en julstrumpa med en söt liten nalle i^^ och en julängel i fönstret. I går hade vi dock adventspyssel ^^ Jag gjorde en snögubbe som blev fail så den tänker jag inte visa upp! Jag kan helt enkelt inte sy! Men min brorsa gjorde lite saker som blev riktigt fina! De hade pyntat hela huset så vackert så man fick riktiga julkänslor! Och vi bakade pepparkashus! (eller... pappa bakade, vi andra "hjälpte") Det var otroligt mysigt^^ Vi brukar alltid göra det och det brukar vara ungefär samma människor som kommer.

Hoppas ni har haft en bra första advent^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.