Idolsnack^^


Jag satt förvånad och kollade på de första sekunderna när Erik sjöng. Hans mun rörde sig med inget ljud? Detta är inte den första gången som ljudteknikerna har missat. Antingen är ljudet för svagt på idolen så att hela alltet låter tomt eller så är körernas mickar för höga. Jag vet att jag klagar, och jag vet att det blir mycket idolsnack. Men jag gillar verkligen Idol och jag älskar Erik, så jag tycker att de hade kunnat göra det bra. Detta kan ju påverka deras poäng. Erik gjorde i alla fall bra ifrån sig även om det var lite fel låtval.

(Nu börjar det igen! Springer iväg.)

(Tillbaka ^^)

Ååååh! Calle. Första tonen och mitt hjärta smalt. Wow vilken röst! Han har varit bra förut men nu.. Ja.. Jag kan bara svammla! Jag är mållös, andlös, allt är löst! Helt otroligt!
Och Tove :) Hon kan bara inte få dålig kritik från juryn så bra som hon var nu! Men Eddie var inte bra alls. Förra gången fast värre tycker jag... Förstår inte vad Bagge menar med att det var bra.. han sjöng ju otroligt falskt. Och Eddie som brukade vara så bra! Men de två sista, jag fattar inte vad han gör.

(Måste dra! Reklamen är slut. Hejja Tove! och sen är det duetter^^ Erik och Tove :D Finns inget bättre par!)

Wow.. Wow! Wow! Tårarna rinner, armarna har gåshud och jag ryser av välbehag. Det är inte ofta jag gråter till en låt. Men nu. Erik och Tove. Jikes vad bra! När Erik gick upp i falset och Toves lite djupa vackra röst. Helt, helt fantastiskt. Jag har nästan aldrig gråtit till en låt förut. Inte för att jag inte gillar musik. Nej nej! Verkligen inte. Musik är en stor del utav mitt liv, men jag gråter inte så lätt. Men nu grät jag. Wow!

På tok för långt inlägg om massa Idol babbel. Jag vet att inte inte kan vara kul för er som skiter fullständigt i Idol. Men jag hade bara detta att säga^^ Hoppas ni orkade läsa allt. Kramar! Imorron blir det plugg btw. Kanske inte så mycket bloggning då. Får se
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig blogg du har, många fina bilder!

2009-11-14 @ 19:34:09
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.