Idoler i Kista C


Åkte till Kista C för att lyssna på dessa fyra: Nicklas Hocker, Reza Ningtyas Lind, Rabi Jaber, Eddie Razaz. Nicklas ögon ser tyvärr väldigt konstiga ut på fotot haha. Men han var väldigt fin på riktigt måste jag säga. Fick en kram av honom när jag berättade att han var min favorit haha.

Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Först ut var Nicklas och han sjöng en av sina egna låtar. Har inte minne nog att komma på vad den hette, men bra var han! Älskar hans röst och det är så synd att han åkte ut. Andra gången han sjöng gjorde han Black Hole Sun. Min absoluta favorit! Också den som kommer med på skivan.

Tyvärr blev det inte många bra foton på Rabi och Eddie eftersom det stod folk framför mig. Har aldrig stött på så galna fans som Idol fansen. Herregud! Och det verkade som om Eddie och Rabi var favoriter.

Vackra Reza sjöng bl.a Son Of A Preacher Man, även den på skivan. Hon åkte ju tyvärr ut igår även fast hon gjorde så bra ifrån sig.

Därefter fotografering med Idolerna, signering och lite olika tävlingar från sponsorerna. Ännu en gång: Glana fans! Shit... Stod i den dära autografkön två gånger, första gången kom jag inte ens fram eftersom folk knuffade bort den. Andra gången ställde vi (jag och Matilda) oss vid själva insläppet till scenen. När vi skulel gå in så blev vi, ännu en gång bortknuffade. Men denna gången fick vi i alla fall komma in efter ett tag. Flera gånger knuffade och tryckte folk fram och tillbaka så att man tillslut stod så ihoptryckt att man inte fick någon luft. Jag har aaldrig varit med om så här galna fans! Shit asså.
Sitter och lyssnar å skivan Det Bästa Från Idol 2009 Unplugged. Tycker det är synd att de inte väntar med att göra skivan förrens finalen. Jag menar, alla har ju inte gjort sitt bästa ännu och jag skulel gärna ha haft I Wish I Was A Punk Rocker med Tove istället för Hot N Cold. Den är så undebar.

Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Skivan (som för tillfället står på repeat i spelaren) med Eddies, Rabis, Rezas och Nickals autografer. Skivan tycker jag är riktigt bra, vissa låtar är lite tråkiga men jag gillar den genomgående känslan i hela skivan är ungderbar.
Haha btw: Skulle väldigt gärna vilja bli en fotograf som får fota på dena sorts turner. Skulle vara helt undebart! Det är så roligt :D
Vi ses sen! Ha det bra och stora kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Oj, din blogg var verkligen fin! Och du är väldigt duktig på att fota! Javisst, har jag haft en bra dag! Alltid! :)

2009-11-21 @ 22:36:43
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: cajsa

jätte fin blogg du :D

KRAM!

2009-11-22 @ 11:16:10
URL: http://baracajjsaa.blogg.se/
Postat av: EMELIE♥

SJUKT FIN BLOGG MÅ JAG SÄGA!!! :D

KRAM

2009-11-22 @ 11:40:51
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag var oxå där! Det är min kompis hand och kamera du har fotat haha xD Nicklas är ju skitsöt på bilden, sjukt fin blogg btw;P

2009-11-22 @ 15:47:34
URL: http://sandraows.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv:Haha aaa, han är så söt som det går att bli!

Vsg;P

2009-11-22 @ 18:15:48
URL: http://sandraows.blogg.se/
Postat av: young

OMG ... jag missade precis.. för när jag kom till Kista så var det mycket folk men inga idoler.. :/



tack för hjälpen också :)

2009-11-22 @ 22:43:04
URL: http://whoam-i.bloggplatsen.se
Postat av: MalinZ

Tack för kommentaren i min blogg. Jodå fotofickorna är köpta på Lagerhaus. Fin, fin blogg.



//Malin

2009-11-23 @ 09:39:54
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.