Premiär

Kom just hem från New Moon premiären! Klockan är typ tjugo i två men jag måste bara skriva lite innan jag går och lägger mig :) Foton etc kommer i morgon!
Jag gick då med Liz och en stor del av hennes vänskapskrets. Jag tror att vi blev 11 pers tillslut. Det var mycket roligt och Lizzie har väldigt trevliga vänner! Vi shoppade en del, köpte bl.a tre filmer och lite strumpor haha. Sen kom vi till filmen. Jag hade aldrig varit på premiär förut och det var mysigt! Kön var ENORM! Och vi fick saker innan de började bilmen. Några utvalda stolsnummer fick priser, soundtracket, tröjan, boken etc. Och sen hade de typ "godisregn" med läkerol. Jag lyckades fånga en :)
Sen började filmen! Jag ska inte spoila något, men den var SÅ mycket bättre än förra. Deras skådespel, iaf Kristens, hade blivit bättre, mycket bättre.
En annan sak som var roligt var, när Jake tog av sig tröjan ropade flera till, (jag bland annat. Så het!). Men när Edward tor av sig den så var det bara tyst. Haha x) Stackars liten. Men han är faktiskt inte så snygg som alla säger. Pattinson-hysterin förstår jag mig inte på... Spinkig och hårig och det vita sminket passar honom inte. Den enda som det vita sminket passar på är Alice.
Det var synd att inte Emmet, som jag gillar mycket, inte var med mer i filmen. Otroligt synd :(

Nej! Nu ska jag sova. Klockan är nu tio i två så jag ska sova.
God natt! Imorgon ska jag på Idol-signering btw. Ska fota såklart!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: det var helt okej, trodde det skulle vara bättre :)

2009-11-21 @ 10:28:33
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: mia

jag tyckte filmen var super bra!

2009-11-22 @ 15:56:08
URL: http://annamariafrida.blogg.se/
Postat av: E M M A

hahaha, Edwards mage är ju inget att jubla för direkt. ;D tillskillnad ifrån jacobs då. ;) han är så jäkla snygg! :O

2009-11-22 @ 18:25:05
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.