Septemberland


Kom just hem från en lite dag på Barkarby handelsplats. Det tar ju flera timmar att gå runt där! Kollade efter lite filmer och bestämde mig imorse att jag skulle köpa Martin Stenmarcks senaste skiva "Septemberland". Såå bra! Har lyssnat på 5 låtar hittills men den är verkligen värd sitt pris på 149 kr på Media Markt.

Kikade självklart på lite fotosaker^^ Men min budget var inte så hög så jag fick klara mig med denna lilla skiva. Nu ska jag fortsätta lyssna och vi hörs kanske senare ikväll!
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

GRATTIS! Du är en av finalisterna i veckans blogg hos mig. För att få titeln "veckans blogg" gäller det att få flest röster!

2009-11-08 @ 18:53:32
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Martina Stenmarck är så bra :D

2009-11-09 @ 17:42:42
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.