New Moon - Jacob!


Okej, jag är fullständigt kär i Jacob Black (spelad av Taylor Lautner) från The Twilight Saga, Bellas lilla vargvän. Som många av er redan vet har jag nyligen läst New Moon för andra gången och av någon konstig anledning så blev jag bara ännu kärare (är det ett ord?) i honom än förra gången. Anledningen kan vara eftersom jag ser denna lilla snygga kille framför mig så fort som jag hör namnet Jacob. Jag erkänner, jag fangirlar! Men vad är det för fel med det? ^^
Ska bland annat köpa denna snygga poster från Amazon.com (varav bilden är tagen), kostar $3.69 (ca 27 kr).
Har du läst Twilight Saga? Är du med i Team Edward eller Team Jacob? Ni kan nog gissa er till vart jag står ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.