Gårdagen^^


Några vänner kom över för att fira att jag blir 18 ^^ Detta är vad jag fick :D
Twilight av Linda
Dvd och Selma (Släen) av Daniel
Simpsons och Kitty plåstren av Anders
Another Cinderella Story och Diadem av Matilda
Oboykopp fylld med godia och en påse med dödskalle på av Malou
High school musical 3 av Frida

Vi hade så otroligt kul igår ^^ i alla fall tyckte jag det x) Synd bara att Malou var tvungen att gå så tidigt. Jag lyckades till och med tvinga kilalrna att sjunga singstar hehe ;) Vi spelade twister och guitar hero (som jag suger på xD)
Lite bilder kanske kommer senare ^^ Mormor och morfar är här och jag fick en underbart snygg servis av dem med tulpaner på! Gud vad fin den var! Måste lägga upp bilder på den med! Sen kommer farmor vid lunch och jag har bakat kladdkaka som vi kan ha till efterrätt.

Kladdkakan var lätt att baka igår, men den blev uppäten och nu gjorde jag en till. Först gick det bra.. Vi hällde i sockret och började vispa i smöret. Sen började plötsligt elvispen att tjuta. Vad fan händeR? Vi stannade den och såg att visparna hade blivit snea och saken hade packar ihop.. Jaha.. då var det bvara att fortsätta för hand. Sen kom mamma på att vi hade en handelvisp och vi började köra på den. Men nej, det gick ju inte alls bra. Vispen hoppade av en gång och började efter en stund att ryka. Elektronik! Jag hatar elektronik! Det är som gjort för att gå söner. Så nu fick jag verkligen fortsätta för hand. Men vi hade ingen ballongvisp. Den vi hade hade rostat! Snyft... MEn efter ett tag lyckades vi använda handelvispen utan att avända el till den. Den vart inte alls lika bra blandad som den igår, men förhoppningsvis smakar den gott...

Kommentarer
Postat av: N E L L Y .

fin blogg :D

2009-09-27 @ 14:58:32
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: N E L L Y .

älskar din blogg! och hur får du "gråa mellanrum" i din meny? måste få veta hur :D

2009-09-27 @ 15:04:14
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis grattis grattis , ;)

jag fyllde år förraveckan fredag hiih !:D



jag har bara pluggat ska iväg till kusinerna nu!:d

2009-09-27 @ 16:04:36
URL: http://naasra.blogg.se/
Postat av: L i N A .

thihi okej !



Gjort idag ?? :)

2009-09-27 @ 17:09:31
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.