Inspelning i morgon!


Ska ha inspelning för Tv-Nord i morgon igen, och är ganska nervös! Ska vara bild-producent, alltså den som sköter hur allt kommer att se ut. Hjälp! Ska försöka att inte få panik, men det är nog ingen fara, det är ett roligt jobb och man har mycket att göra. Det är faktiskt inte allt för svårt med bara tre kameror som man ska hålla koll på.
Vi får se hur det går. Annars, på skolfronten så blev jag och Engla klar med allt som har med TV-produktion denna termin att göra, förutom då Nyfiken på i morgon. Det känns underbart! Och vi fick dra hem ungefär 3 timmar tidigare än vanligt. Det resulterade till att vi drog till Täby Centrum. På H&M köpte jag denna fina lilla mössa^^ förälskade mig totalt i den! Och jag köpte en jacka för de lite kallare dagarna som jag också förälskade mig i.

Kommer försöka fota lite i tv-studion i morgon (om jag nu inte glömmer kameran så som jag gjorde förra gången) så vi ses efter det!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.