Flera nyanser av Rosa


Har suttit hela dagen med en upplagd plan om hur bloggen skulle se. Men så blev det inte, jag hade inte nog med tålamod så kanske en annan gång. Jag blev i alla fall ganska nöjd med resultatet och den är åtminstånde snyggare än min förra, tycker jag. Jag förstår inte vad det är med mig och rosa? Jag älskar den färgen samtidigt som jag hatar den, men nu råkade det bara bli så att färgen på bloggen blev just det. Rosa. Aja ^_^ som sagt, den får se ut såhär tills jag gör om den :D

Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Jinna

Wow! Shit vilken cool hemsida :D Älskar den nya designen

2009-08-02 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.