Julstädning


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm | Modell: Engla Stenholm Samuelsson
Tar en snabb liten paus från städningen av mitt lilla rum. Det var ett tag sedan sist jag städade och det behövdes verkligen. Det låg saker överallt! Hittar en hel del saker som jag trodde var borta haha. Till exempel ett papper jag inte sett sedan typ sommarlovet efter nian. Det var ett notpapper med några vänners autografer på haha. Det var bara så länge sedan haha. Trodde jag tappat bort det och så ligger det bara helt random på mitt golv. Helt otroligt.
Ska julpynta lite sen så att det blir fint och juligt^^

Ska berätta en rolig sak^^ Ska inom kort beställa en MacBook :D Min första mac, så vi får se hur det går hehe.. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad fint du sminkar dig! Har du photoshop förresten? :D

2009-12-08 @ 22:28:08
URL: http://josefinehannersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.