Portfolion klar!


Nu, efter typ två, tre dagar är jag äntligen klar med hemsidan! Förutom gästboken, men jag och pappa jobbar på att snickra ihop den. Portfolion är klar, som synes ovan, jag ska bara fylla på den med lite bilder!
Den blev väldigt olik det som jag hade tänkt mig, för det först.. den är rosa (?!) haha inte riktigt mig, men jag gillar det. Det blev bättre än jag tänkt mig eftersom jag bara hade en lite diffus bild av hur jag ville ha det. Nu ska jag försöka öppna mitt lilla företag och börja marknadsföra mig själv på riktigt!

Ha en bra dag, ikväll blir det film med Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.