Glöm vad jag sa...


Jag lyckades tillslut att fixa min design! Jag blev äntligen klar efter några timmar och faktiskt ganska nöjd för en gångs skull ^_^ Vi får se hur länge det håller!
Nu kommer den få vara så här ett tag hoppas jag. Jag bestämde mig för en lite mörkare design eftersom jag har haft så många ljusa nu och var ganska trött på det, och det börjar ju ändå bli höst och mörkare på kvällarna så det får bli lite mörkare :)

Klockan är typ 21.00 och jag kom just på: Jag hade träning vid 19.00. Shit. Jag glömde helt bort det >.< Det blir liksom så när jag redigerar och (...varför funkar inte SVTplay ordentligt?! Jag vill se allsången, även om jag missade första timmen) jag glömmer helt bort allt runt omkring mig. Hade det inte varit så att mamma sade till mig att det var mat skulle jag helt glömt bort att äta. Jag glömmer allt. Det är lite lagom irriterande haha, men så är det väl när man jobbar koncentrerat och stirrar rakt in i en datorskärm ^_^° Jag som hade tänkt börja träna igen nu när augusti faktiskt var gratis... Jag har hoppat över hela sommaren eftersom jag inte lyckades få tid att både jobba, träna, sova och äta. Så jag fick hoppa träningen. Men nu blir det träning några gånger i veckan i alla fall (och KAN inte SVTplay sluta hacka?!). Anders får påminna mig!

Var hos tandläkaren idag. Jag hatar läkare av alla sort, men jag kan inte förstå varför jag inte gillar dem, allra minst varför tandläkare ligger under den kategorin. Jag har aldrig varit hos en tandläkare i mer än en kvart eller så och jag har alltid haft samma och honom är det inget fel på. Jag gjorde nog ett personligt rekord idag. Han klagade inte ens på att jag borstade dåligt som han brukade. Han sa bara "det ser bra ut". Det var det enda. Jag tror jag var inne och ute därifrån på mindre än fem minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.