Stockholms Universitet


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
Fotot är från Älgsafarin för några dagar sedan :) Det var jättekul! Vi fick till och med klappa dem haha. De betedde sig mot honom nästan som hästar brukar. Den största var en 20 taggare :O Den var ENORM! Hehe ^_^ Jag har en del foton att visa därifrån, men jag har varit lite långsam med att fixa dem.

Ska även visa foton från när vi var i fjärilshuset och fler från allsången om jag får tid ^^ Men det var ju inte vad jag hade tänkt att prata om... Jag har äntligen börjat på Universitetet. Vi hade upprop idag och detta känns stort! Och jag känner mig så liten x_x" För liten för universitetet haha. Men det ska nog gå bra. På måndag är första föreläsningen och jag börjar plugga japanska på heltid. Skrämmande värre!

Jag har inte så mycket att säga just nu... Vi får se ^^ Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.