...tillbaka där hon hör hemma!


Weeei! Äntligen ska jag börja blogga ingen! Jag har (läs: pappa har) köpt PS CS4 äntligen, så nu kan jag redigera en massa foton jag inte gjort något åt. Så, efter en månad kommer jag här med en liten bildbomd. Engla, Malin och jag var för några veckor ute och filmade för TVnord, TV-kanalen som vi praktiserade på. Vi filmade en modedokumentär som skulle sändas i två delar i Nyfiken På, plus ett litet reportage i Vimmel, slänger upp det lite senare tror jag.

Wow, det var länge sedan jag redigerade något. Det märks! Här ser vi kameraman nr 1 (jag var nr 2 och Engla reporter). Vad har jag då gjort på sistonde. Inte myckte, inte mycket alls faktiskt. Jag har sett Avatar lite fler gånger, tränat, sovit, pluggat. Ja, det gamla vanliga. Det har faktiskt inte hänt mycket läsvärt vad jag kan komma på just u i alla fall.

Jag tror att jag kommer kännas lite förvirrad och random såhär i början då jag inte bloggat på en hel månad! Ni får stå ut med detta och ha överseende^^ Jag tror inte jag lägger upp alla foton just nu, måste spara lite till senare då jag inte har så mycket att visa just nu, men jag slänger upp några till.


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm

Kommentarer
Postat av: W I L M A [foto]

Åh,jag älskar sånnahär bilder. :D

2010-02-26 @ 12:48:52
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Milla

Tycker om bilderna(: de är bra tagna (:

2010-05-13 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.