Its just... White.


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
När snön var ny oroade jag mig om att den kanske inte skulle stanna till jul. Sen oroade jag mig över att den inte skulle stanna till nyår. Nu börjar jag oroa mig över att vi kanske inte får vår när det är tid för det. Snö snö snö! Precis överallt. Jag bestämde mig för att dra ner till naturreservatet och fota lite, det är så vackert där kring sjön och hagarna. Det var otroligt vackert nu när snön låg som ett tjock täcke över allt och spår från olika djur syntes i snön.
Hm... Lite deppad. Skolan börjar på fredag. Men (en liten ljusglimt!) vi ska se Avatar igen på torsdag (vilket kommer att göra att jag kommer hem vid tolv. Inte kul. Ska upp vid halv 6) och jag ska förmodligen sova över hos farmor i helgen :) hur mysigt är inte det så säg? Nä, nu ska jag ta och försöka värma upp mina iskalla fötter och sedan redigera klart alla vinterbilderna.

Kommentarer
Postat av: Brassa

Jättefina bilder!

2010-01-06 @ 17:22:58
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.