Long time no blog


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Jag vet inte hur mycket bloggandes det kommer att bli för mig, jag kommer inte kunna blogga så mycket pga olika anledningar. För det första så är jag inte sams med GIMP (jag vill inte ladda ner ps olagligt eftersom det är ett program som kostar över 10.000 kr) och jag kommer inte ha råd att köpa det på ett tag (även fast det bara kostar ca 2.400 för studenter), för det andra så har jag börjat med praktiken och slutar sent på eftermiddagarna, och för det tredje så har jag upp till 12 timmars träning i veckan om jag så skulle ha lust med det och jag ska försöka att vara ganska aktiv med träningen ett tag framöver. Men jag tror nog inte att jag tar en paus, jag älskar bloggningen för mycket haha. Anledningen till att jag inte bloggade i helgen var att jag var hos världens coolaste farmor :D Vi hade det mysigt hemma hos henne, spelade kort, pratade och lyssnade på musik.
Just nu sitter jag, halft utmattad efter träningen och när jag var påväg hem fick jag plötsligt lust att springa hem, dels för att jag frös och dels för att det tog för lång tid att gå haha. Jag som inte brukar springa så mycket annars. Men nu är jag trött och det känns bra^^ jag kommer i alla fall försöka med ett pass vare mån-tors nu när jag har praktik (hej ont i kroppen xD). För den som undrar (har nog nämnt detta men iaf) så tränar jag den japanska kampsporten Bujinkan Budo Taijutsu (bor du i närheten av sundbyberg och har lust att testa så är det bara att komma! Vi behöver fler nybörjare måste jag säga. Klicka här. Nej, sluttjatat om träningen nu ska jag nog sova. Jag är trött! Kunde knappt hålla ögonen öppna på matten, och sen träning ovanpå det.
En sak måste jag säga bara innan jag sticker, vi hade första sånglektionen idag och jag är tydligen mezzosopran hehe. "Med stor potential att komma upp till de högre tonerna och bli sopran om du övar riktigt hårt". Niice.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mycket cool bild :P Ser nästan som om den skulle vara ritad i typ Photoshop :P

2010-01-12 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.