Sthlm - Dalarna




I några dagar nu har jag varit i Dalarna, jag och mamma tog tåget upp och pappa kom senare med husvagnen från Rättvik. När vi kommer till dalarna, vad är då det första som händer? Jo, ett orväder drar sig in över Borlänge. Och inte var det ett litet oväder heller. Det höll som tur var inte på länge. Anledningen till att vi åkte till Dalarna var inte bara för att hälsa på släkten. Vi hade köpt biljetter till Rhapsody in Rock med Rober Wells på Dalhalla. Jag tänkte berätta lite om det i ett annat inlägg, har inte ens kollat på fotona ännu så vi får se hur dem ser ut. Själv bodde jag inte i husvagnen för det mesta, utan med kusin Gabbe i kusin Alecs hus. Gabbe var husvakt så vi hade huset för oss själva. Alec och Vickan har tre underbara katter. Jag har aldrig sett tre katter som beter sig sådär. De var ju helt underbara x) Mycket katter har det blivit :) Vi hade vår lilla (eller inte så liten) Virus med oss, mormor har Filippa. Virus gillar inte riktigt andra katter och är lite smågrinig mot Filippa tyvärr. Filippa försöker på alla sätt hon kan komma på för att få Virus att gilla henne, men stackarn möter bara återvändgränser. Men hon ger inte upp. In till sista stund försökte hon få Virus att leka med henne men det gick inte. På fotona var vi Filippa och sen Alec och Vickans småttingar.



Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm

Kommentarer
Postat av: elsa

Fototävling pågår, hoppas du anmäler dig med nån av dina fina bilder. Kram!;}

2010-07-22 @ 09:53:04
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF Anton

jättefina bilder :)

2010-07-23 @ 11:15:22
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.