Och så fick Daniel sin prinsessa...

...på mer än ett håll.
Medan, numera, prins Daniel sade Ja till kronprinsessan Victoria i Storkyrkan sade även min kusin Daniel Ja till sin egna lilla prinsessa Ann i Norns kapell den 19 Juni 2010. Deras bröllop var det första jag varit på och det stod upp till alla mina förväntningar. Ann var så underbart vacker i sin enkla bröllopsklänning, hon hade rosor i håret och i buketten. Daniel var stilig med kostym med röda detaljer och även han hade rosor, dock inte i håret. Tre brudnäbbar hade dem, deras tre döttrar Alva, Hedda och Lisa, alla tre klädda i likadana vita klänningar och även dem med en rosbukett i händerna.

Jag måste påpeka att Ann och Daniel bestämde sin tid långt innan prins Daniel och kronprinsessan Victoria gjorde sitt datum officiellt och förutom datumet för gårdagens bröllop så hade även brudens föräldrar bröllopsdag den 19 Juni. Precis som kungen och drottningen.

Ett fyrfalligt leve för Ann och Daniel. De leve. Hurra hurra hurra hurra! Gratulerar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.