Be wild and free!




Onsdagen i en väldig massa foton! I onsdags hade vår skola terminens, och min, sista TEG-dag. TEG-dagar är dagar då det händer lite olika saker där skolan engagerar sig i olika lekar, bl.a spökboll och fotboll.
Första fotot är från fotbollsturneringen som senare delar av min klass vann haha. Go vad-de-nu-hette! Sen vann Charlies Änglar (människorna på kort 2) "din kompis-turneringen". Stort grattis! :D
TEG-dagen slutade med godisregn och tårta för treorna. Inga foton därifrån tyvärr! Var alldeles för upptagen med att försöka fånga godiset. Fick två haha. Åt en. Tårtan var god fast jag åt lite för mycket.
Hampus, Jonte och jag drog till studion eftersom Jonte skulle fota lite för sin foto a portfolio och bad om hjälp, vet inte hur mycket hjälp jag var, men jag fick i alla fall leka lite efteråt.
Vid ca 17 drog jag och Jonte mot stan och vi gick runt i ca 4 timmar! haha. Vi hade inte alls kollat på klockan så vi visste inte vad den var när vi drog mot tunnelbanan. När vi kom dit blev vi förvånade över att klockan var kvart över 9.
Jag går nog igenom sakerna lite snabbt och förvirrande just nu haha, men det blir så ibland. Idag fick jag sjunga upp för att lyckas få bättre betyg i sång, lyckades, fick mvg och gjorde senare matteprov. Jag tror jag lyckades där med. Just nu har jag bara gått runt och varit lycklig i några timmar nu tack vare det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.