Sara Ekström Fotografi


Som jag sade igår så ändrade jag på min portfolio på hemsidan, men det var inte nog med det. Idag har jag suttit nästan hela dagen och ändrat layouten och portfolion ytterligare. Jag är inte riktigt nöjd med framsidan än så länge, men det fixar jag en annan dag. Jag har ändrat den så att den riktar sig mer åt mitt nystartade företag.
Visst ja, det har jag aldrig berättat, har jag? Jag startade för några månader sedan ett företag som heter Sara Ekström Fotografi, och jag tror att du nästan kan gissa vad jag ska göra där. Så nu är den mer anpassat för mitt företag! Jag skaffade även en facebook-sida till SEF. Gå gärna med :) Klicka bara på bilden, den länkar till fbsidan :)

Förutom att redigerat gick jag en liten promenad till Barkarby Handelsplats! Där införskaffade jag mig Avatar (99:-) och Titanic the Collectors Edition (149:- Billigt!). Jag är mycket glad över det :D Titanic och Avatar är några av mina favoritfilmer och James Cameron är en fantastisk regissör. Synd bara atta Avatar inte hade hade något extramaterial, men Titanic hade över 3 timmars extra så det räcker väl till båda två x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.