Ett vitt jakobsberg


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Jag belv väldigt chokad när jag skulle gå till toan på fredagsmorgonen. Det låg snö överallt!! Jag var tvungen att titta i tre olika förnster för att hjärnan skulle kunna acceptera att det jag såg haha. Sen sprang jag upp och satte i linserna och fortsatte stirra ut genom fönstret. 1 dm snö på backen. När man väl kommit över choken blev det fakiskt väldigt vackert måste jag säga. Min första tanke var att försöka hitta ett par vinterskor. Det gick dåligt. Jag undrar verkligen var jag har lagt min vinterskor. Jag kan inte ens minnas att jag har några O_o Att köpa nya är på tok för dyrt så jag hoppas jag hittar dem!
Fotot tog jag genom fönstret i mitt rum ^_^ Det var väldigt vackert ljus tycker jag och eftersom jag inte visste hur länge snön skulle ligga så ville jag ta fotot direkt.

Vi hade även filmkväll här hemma. Jag tror vi blev uppåt 15 pers igen xD Vi tittade på bl.a Final Fantasy VII och Gaki no Tsukai. FF VII hade vääääldigt dåliga subtitles -_-" Ofta man skriver Kulawend i början och sedan ändrar man det till Cloud (som det ska vara) och sedan ändrar det igen till något annat, väldigt likt Kulawend fast ännu längre. Jag tror nästan vi tittade mer på subben än på filmen xD Jag gillar när de kallade alla för "You gays" och typ "foxies" eller vad det nu var x) Den blev väldigt intressant måste jag säga. Men FF VII är väldigt vackert gjord! Man blir helt förundrad över hur bra animerad den är!
Gaki no Tsukai är otroligt roliga xD Har du inte sett dem så titta på dem nu!
Det är ett gäng japanska män som har ett typ gameshow och en gång om året så gör de någon sorts Batsu Game (om ni är intresserade kan ni bara söka på Batsu Game på You Tube så hittar ni rätt) och deras shower kan vara allt från en timme till fyra-fem timmar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.