Äntligen Fredag!


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm | Modell: Engla Stenholm Samuelsson
Den här fredagen kunde inte kommit på en bättre tid haha. Har börjat blivit så tankspridd har jag upptäckt. Jag lämnar kvar saker ovanpå skåpet hela tiden. Nycklarna, mobilen, låset med nycklarna i, böcker etc. Idag gjorde något väldigt klantigt. Jag tappade bort mitt pennskrin, men väldigt många, ritkigt bra pennor. Jag hade en helt underbar bläckpenna, en stiftpenna med lila stift, en vanlig stiftpenna, the best ever suddigummet m.m. Snyft.. Har säkert tappat den på roslagsbanan. Jaja.. Nog om det haha.

Visar här en väldigt söt bild på Engla, tyckte den blev helt underbar i svartvitt. Jag lyckades inte riktigt bli nöjd när den var i färg och ändrade den till svartvitt. Snacka om skillnad haha, nu tycker jag att den är helt underbar. Fotad i skolan med det enda ljuset, en nedgående sol på ena sidan och vanliga lampor på andra.

Nu är även alla mina julklappar klara (nästan i alla fall)! Ska slå in den och sen kan jag slappa resten av månaden haha. Jag vill nog inte se hur mycket (läs: väldigt lite) pengar jag har på kontot just nu, får leva fattigt resten av månaden haha.
Ha en underbar fredag :D
Oooh! Kom just på! En vecka kvar till att jag sitter i globen och tittar på Idolfinalen!

Kommentarer
Postat av: fanny

Riktigt fin bild!

Oj, jag har inte ens börjat köpa julklappar än :P

2009-12-04 @ 17:03:18
URL: http://anotherstyle.blogg.se/
Postat av: f

okej kul :D

2009-12-04 @ 19:42:13
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Jilly

Åh lyllo dig! Jag vill också se när Erik vinner! :O:D

2009-12-04 @ 21:59:20
URL: http://jillpill.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Och vems förtjänst är det att du ska på finalen? :D :D

2009-12-04 @ 22:44:25
URL: http://wessung.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.