Högt ärade delegater i landet...


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
Vissa kanske redan förstår? Men jag ska förklara. Vi i Täby Enskilda Gymnasium måste utstå två fulla dagar med ett FN-rollspel. Idag var dag ett. Det gick ganska bra, förutom att jag glömde andas i början på mitt tal så jag blev tvungen att avbryta mig mitt i ett ord. Haha smidigt! Men det var nog det enda som jag gjorde dåligt :P Jag avskyr att hålla tal och imorrn måste jag kanske hålla inför hela skolan >.<
Jag får stor lust att skrika högt varje gång som jag hör orden "Högt ärade Generalsekreterare, herr ordförnande, ärade delegater, mina damer och herrar." Vi måste skriva überformella tal och alltid tilltala stolen när man ställer en fråga, kommenterar etc. Snart kommer jag sätta alla dessa "högt ärade" i halsen.
Men det kan vara kul också, vi får klä ut oss (även fast jag är en delegat från Sverige och det inte finns så mycket kul att klä ut sig till) och vi får kakor. Men hela dagen hade kunnat gått såå mycket fortare om vi bara hållit ett lite taijtare schema. Vi hade rast typ flera gånger, två timmars lunch etc etc. Det hade man väl kunnat skippa? Vi kunde ha fått sluta en timma tidigare istället.

Suck. Såg just att jag hade missat NCIS och början på NCIS LA. Det är inget kul att titta på NCIS om man man inte kan se början eftersom då har man missat allting. Hoppas att NCIS finns på webben. Jag vet att LA gör det, men inte om NCIS gör det :(

En annan sak jag vill berätta är att jag har, utöver Higher singeln har jag köpt två skivor till :) någon som kan gissa vad? ;)

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: Tack för att du deltar ;) nu är det bara att hålla tummar och tår för att du ska vara en av finalisterna på fredag :D

kram! ♥

2009-12-15 @ 22:50:25
URL: http://haidis.se/
Postat av: randa

underbart mysiig blogg!!:)

2009-12-16 @ 17:02:13
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: emma

Ojoj! Jag går också på Täby Enskilda Gymnasium!

2009-12-16 @ 19:00:29
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: emma

sv:jo jag är malins vän :D haha tack så jättemycket! :D

2009-12-16 @ 19:41:53
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Jätte fin header

2009-12-16 @ 21:23:28
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.