Pepparkaksbak


Usch.. Det har blivit alldeles för mycket pepparkakor nu på sistånde haha. Pepparkakor är gott, men när man får det på varje lektion (vi hade sista lektionsveckan denna vecka eftersom det inte är några riktiga lektioner nästa vecka pga FN-rollspel). Lärarna är väldigt snälla och bjder på det^^ Engla och jag satt på rasten och snackade lite och hon berättade att hon skulle baka pepparkakor. Gud vad mysigt det lät! Vi slutar tidigt på torsdagar så jag bestämde mig för att åka förbi affären och köpa lite deg^^ Sagt och gjort. Nu står det en skål där nere med pepparkakor.

Jag känner min inte lika pepp på att blogga för tillfället. När man vill fota så har solen redan gått ner och just därför försvinner både fotoglädjen och blogglädjen. Men ikväll är jag på Globen tillsammans med Lizzie och hennes päron, eftersom det är Idol final 2009! Wiie^^ Om man får fota där så kommer jag att fota, vi får se hur mycket foton det blir^^ Men kameran följer med i alla fall!

Pappa har skaffat oss Voddler så jag ska ge en liten recention när jag har använt det lite grann. Hej då^^

Kommentarer
Postat av: Daniel k

Jag kan redan berätta för dig om Voddler, programmet e smått instabilt och det är inte särskilt mycket filmer som finns eller serier för den delen.



Det är mest lite mer udda filmer som man oftast inte hört talas om :P

2009-12-12 @ 01:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.