Superhjältejul


Bilden kommer härifrån.
Superhjältejul. Årets julkalender. Ja.. vad ska man egentligen tycka? Jag tror inte att jag tycker om den. Den känns liksom för glättig, för bra och effekterna känns sååå 1990! Barnen var dock söta, men historien verkar tråkig. Det är nog den sämsta julkalenderna någonsin. Greveholm hade ju bättre specialeffekter och den är gammal. Kan de inte köra den i repris? Eller är den för läskig? Det var min favorit av alla julkalendar. Tillbaka till årets. Låtarna var så dåliga att de blev roliga haha och jag kan nästan gilla supersnällasilver Sara efter en kommentar hon gjorde i dagens avsnitt.
"...livs kärlek föll i mina armar" sade morfadern.
"Vem var det?" undrade supersnällasilver Sara
"...Jaa... Det var du, supersnällasilver Sara."
"Jahaja." vänder sig om.

Tyckte att det var lite roligt haha. Den som jag tror kommer rädda hela kalendern är Eva Rydberg, en kvinna som jag älskar. Det finns inte en roll som hon har gjort dåligt av de som jag har sett.

Kommer du följa kalendern?

Kommentarer
Postat av: Josefine ○○○

fina nya bilder



kul att du vill vara me=)

2009-12-01 @ 20:21:44
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

nej, jag kommer inte följa kalendern. så värdelös!!!

2009-12-03 @ 19:31:48
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.