Shoppingrunda på ikea!

Åkte till IKEA för att försöka hitta några fina cdställ som jag kan slänga upp på väggen ^^ Hittade ingenting som skulle passa i rummet, jag hade redan en idé om hur det skulle så ut. Antingen hela kvadrader - ganska små, tillräckligt stora för att en skiva skulle få plats på höjd, bredd och längd - eller halva kvadrader. Den sistnämnda iden var jag ganska tänd på och jag var säker på att jag hade sett något liknande på ikea förut. Men icke! Vi letade ett tag men hittade ingenting som ksulle kunna passa. I alla fall inte förren vi kom till blommavdelningen! Pappa hittade en "kruka" av trä som var rätt mått och riktigt snygga. Jag har svarta och röda väggar i mitt rum och jag ville därför ha något som skulle kunna passa, men den var inte färgad jag och Linda började måla dem. Vi hade lite röd färg hemma, så nu är alla fyra lådor röda innuti. Jag ska försöka åka imorron och köpa svart färg som jag ska ha på utsidan. Jag tror nog att det kan fungera ganska bra! Bilder kommer när jag är klar :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

IKEA är typ det bästa som finns :3 Sen vill jag se lite bilder!

2009-07-07 @ 16:08:38
URL: http://inkthos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.