(allsång på) Skansen


Sitter just nu i Borlänge och slänger upp lite bilder från gårdagens skansen. Jag och Linda var där för att i stor del titta på allsången men vi gick även runt och glodde på lite djur.








Anders ledde som vanligt allsången!
Färg?


Eller svartvitt?


Artister som Alexander Rybak, Larz Kristers (Uuuuh... Btw... Hur kan en keyboardist ha så jävla kul som deras? xD Hur roligt som helst! synd att jag inte fick det på bild) och Anna Book var där.


Gosskören var där och sjöng hyllningsvisor till vår kära kronprinsessa och sjöng tillsammans med Book. Jag fotade inte så mycket under allsången eftersom det var ganska svårt att fota och jag ville själv delta i allt som var runt omkring mig. Det var väldigt mysigt där och jag och Linda hade en väldigt bra ståplats ganska långt fram. När Alexander Rybak gick utmed kanten gick det en våg genom hela publiken och man tryckes framåt i tak med att han gick. Haha. Han sjunger och spelar mycket bra den killen, hade dock hoppats på att han skulle spela Dolphin som är min favoritlåt från hans skiva men trist nog blev det inte så. Men han spelade två andra låtar och sjöng en allsång som jag inte hade hört förut men det gjorde inget för han sjöng den helt underbart och på en svenska osm inte ens gick att höra att han själv inte pratade svenska.






Blev inte så mycket bilder på djuren eftersom nästan alla var och gömde sig oturligt nog.
Ha varit i Gävle innan jag kom till Borlänge, pappa skulle dansa där och jag gick runt i parken och runt sjön. Det var helt fantastiska gamla hus och monument i den lilla parken och själva parken var otroligt vacker. Jag börjar fundera på varför inte jakobsberg kan vara så sjukt vackert haha.
Bilderna från promenaden kommer senare när jag kan slänga upp bilder, och det kommer säkert lite bilder från dalarna också.
Nu ska jag gå och sällskapa lite med familjen, inte för att det finns mycket att göra just nu men i alla fall.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Helena Gedda

Hej Sara!

Tänkte bara säga att du är jätteduktig på att fota! Fortsätt så! :)

Kram

2009-07-16 @ 21:36:49
Postat av: Annie

Mycket fina bilder! du är duktig! :)

2009-07-31 @ 13:43:03
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.