Terminens 0a

Skolavslutning! Den var riktigt mysig, jag gillar vår rektors tal. Hans tal påminner mig lite om den bilden jag har av (ursäkta nördigheten) Dumbledore i Harry Potter-böckerna.
Min klass fick många utmärkelser och priser, M2a är verkligen bästa klassen ibland haha! :D Vi fick priser i IDH, Rörlig Bild, Foto Bild, Engelska (Grattis Engla!!) och sen jag då, terminens nolla. En av fyra. Nej, det är inte så illa som det låter, rektorn pekar inte ut den som är sämst. Vi som får det priset är de som har 0 i frånvaro denna termin. Priset var en bio-biljett och jag ska se på premiären av den nya Harry Potter-filmen med Liselotte.
Jag läser böckerna just nu, och jag älskar dem, jag är ett stort fan av HP, men jag gillar verkligen inte filmerna. Jag förstår inte varför de har haft en ny regissör i typ alla filmer. De är så olika, hör knappt ens ihop och är så långt ifrån böckerna som en film baserad på böcker kan komma. Jag, som har läst böckerna ett antal gånger irriterar mig tusenfallt över alla dessa fel som är så tydliga att man kan var säker på att de är medvetna. Det är nästan som om regissören har fått böckerna berättade för sig och sedan kommit ihåg ca 50% av det han hörde och gör en film utifrån det.
Men nu kom jag av det spåret jag hade förut, som alltid.
Avslutningen ja. Lärarna sjöng, Erik är så söt i sin förstora kostym där han står och sjunger med sina kollegor, jag fattar bara inte varför han aldrig fått priset årets lärare! Han borde få det varje år >.< Robban hade gjort en video om lärarna och den var så jävla rolig xD Erik G-L gick runt barbröstad och spände musklerna, Erik D dansade väldigt sexit, hrm... Hanna var också ganska rolig, och M2a var Drakenbergs klass, värstingarna ni vet ;) Robban bad oss vara med i filmen och kasta papper etc mot kameran. Så roligt hah xD
Glad sommar :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Hallå hej. Tänkte bara berätta. Att jag la ju upp min blogg för inte så länge sen hos bloglovin. Vere superkul om alla mina läsare la till mig där! Men jag ska inte vara för självisk. Säg till om ni börjat prenumerera på min blogg. Så länkar ni till er egen så börjar jag prenumerara på eran! Liksom, ge och ta. Menmen.. nu ska jag laga mat! Puss och kram.

2009-06-09 @ 17:40:40
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.