Inget tålamod!

Har bytt från denna.
Till denna

Sitter (som du säkert ser haha) och ordnar med min blogg. Det går inte bra och jag har börjat ge upp! Ni får ursäkta att den kommer se lite knäpp ut ett tag. Men i alla fall. Jag började tröttna på min gamla. Den var liten, och jag blev aldrig riktigt nöjd med den. Nu är jag faktiskt riktigt nöjd! :D Om jag bara lyckas få den att fungera! Haha. Ska försöka få lite hjälp av Daniel så kanske det löser sig. Han är duktig på detta!
Men! Nu har jag i alla fall förstorat den, och kan numera få in 700px foton (hade 500px förut. Pyttigt!) så nu kan man se mina foton i stor upplösning :) Jag gjorde den öven lite vintrig och mysig med lyktor och ett träd utan löv. Tyckte det blev riktigt vackert och stämningsfullt^^

Uppdatering: Designen är nu klar :) äntligen lyckades jag komma på hur jag skulle fixa det. Den är dock inte helt bra ännu, men det kommer nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.