Julstämning


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K100 D - Pentax 18-50mm
Otroligt gammal bild haha. 2006 tror jag.. eller 07.. Jaja någon jul för några år sedan.

Jag får inte riktigt in julstämningen här, och det är en månad kvar till jul. Den kanske kommer? Men det känns inte troligt. Ingen snö och vi har inte börjat julpynta ännu.
Kanske ska köpa lite deg och baka pepparkakor till helgen :) Låter riktigt mysigt :D
Kommer skriva ett till inlägg lite senare :) Har fått tillbaka en del av min skrivarlust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.