Kort, bildlöst inlägg

Har inte bloggat något idag eftersom jag har skrivit en lååång hemtenta och (i alla fall försökt) jobbat lite med matten och har därför inte haft så mycket att säga idag. Hela min hjärna går på högvarv med religion och matte så jag ska ta och försöka varva ner lite. Blir inte så mycket fotande när det blir mörkt någon timme efter man nyss har vaknat haha (a).

I morgon kl. 12 så ska jag träffa Daniel i älvsjö. Vad ska vi nu göra där? Det är ju fotomässan så klart! Vi ska möta folket från fotografisk bild, däribland Engla och Malin. Hoppas att jag ska kunna tumma lite på några sigma och pentax objektiv och kanske till och med några blixtar hehe.

Ses kanske där?
Bye bye! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.