My blood or my body?


Som jag har sagt ett par gånger (läs många) gånger förut så är jag ett stort vampyr och the twilight saga fan! Och det är nu bara en vecka kvar tills jag kommer sitta på premiären! Iiih^^ (Vet btw att ögonen på fotot blev fail :P orkade inte jobba ordentligt som vanligt...
Har även varit lite i Kista centrum och shoppat lite. Jag har köpt en liten hemlis och en tröja från Gina. Jag brukar inte shoppa där så ofta, men twilight fan som jag är så var jag ju så illa tvungen att köpa en tröja ur deras lilla vampyrkollektion ;) Så eftersom min favorittröja inte fanns så köpte jag denna istället. Men den var också fin eller hur? ^^
En anna mysig sak: Tove och Erik ska sjunga duett ikväll! Gud såååå roligt! Det finns inga bättre än de två, synd bara att Calle skulle sjunga med Mariette. Ber om ursäkt till er som gillar Mariette, men jag tål henne bara inte >.< Hade hoppats att Calle skulle sjunga med lilla duktiga Reza istället, men nää.. Tyckte inte dem. Aja det blir nog bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emma

å, jag skulle också villja ha den till höger. Bara såå ball XD

2009-11-16 @ 18:42:47
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.