Halloween


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K 100D - Pentax 18-55mm
Jag tycker om Halloween väldigt mycket, det är ganska så nostalgiskt ^^ Jag har faktiskt inte firat Halloween så mycket sedan jag var liten, då man klädde ut sig till något och gick och knackade dörr. Jag kommer ihåg att jag och min kusin brukade få ihop omkring 100 kr och oooootroligt mycket godis varje Halloween^^
I år kommer jag nog inte göra mycket mer än den vanliga traditionen, ställa ljus på gravarna för min pappas släkt och min farfar och syster tillsammans med pappa, mamma, brorsan och farmor.

Hur ser din Halloween ut?^^

Kommentarer
Postat av: maria

snygga bilder :)

2009-10-31 @ 12:37:33
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Vera

Hej! Jag är en ny besökare på din blogg. Jag undrar bara vad du har för kamera som du fotar alla dina fina bilder med? Som sagt jag är ny, så om du har skrivit det i ett äldre inlägg så har jag inte sett det :)

2009-10-31 @ 14:38:18
URL: http://vveras.blogg.se/
Postat av: Stella

tuff bild!

2009-11-02 @ 22:43:56
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.