Så det kan gå.. ^^ (OBS stor pic)



Oj oj oj... När man kollar igenom alla bilder som jag har tagit med min kära, välanvända Pentax K 100D så sitter man och tvivlar över att man faktiskt kunde ta så hemska bilder i början av denna lilla tid.
Fick idén om att visa mina bilder från Rebecca Aflaki, vars blogg jag läser väldigt mycket, eftersom att hon hade en liten bildremsa om hennes senaste år. Jag tänkte helt enkelt att efter som jagska köpa en ny (waaait for it!) kamera i morgon :D så tänkte jag visa lite bilder från starten.

Jag fick min kamera på min födelsedag 2006 och provade ganska direkt! Tabbe.. borde nog stå september på den och på överskriften, inte oktober haha. Aja... Jag hade bara haft en lite mer avancerad digitalkamera innan och det var helt fantastiskt att få byta upp sig till en ny.
Det roliga när man tittar igenom alla dessa bilder är (förutom glädjen av att veta hur dålig man är) så kan man dra sig till minnes alla dessa gånger som vi var ute och fotade, när jag tog med kameran till skolan, vad vi gjorde just då etc. Mycket mysigt :D som ett minne som man alltid har på datorn! Helkul ^^

Nu ska jag sova, har skola morgon (vad annars). Vi ses! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vilken utveckling!! :D

Bilden från juli 2009 var verkligen sjukt härlig.



Svar: Tack ska du ha! :D ja, det känns bättre nu faktiskt. ^^

& tack så mycket för din åsikt! :D



KRAM!

2009-10-16 @ 23:39:27
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Vilka underbara bilder :) Den där gråa katten är ju hur söt som helst, vad är det för ras?

2009-10-17 @ 12:16:37
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.