Sp00kball 3.0


Kommer ni ihåg vad jag sa om min klass igår? haha "om nu inte alla skolkar". Ja... Jag och Engla satt i aulan och den började långsamt fyllas. När föreläsningen börjat kunde vi konstatera att vi var de enda från hela M3a. Otroligt bra! Haha.
När dagens alla föreläsningar är slut (vi hade FN-dag) så stod vi en stund och pratade med vår mentor och han berättade att Ellen och Cornelia hade kommit. Jag och Engla, som hade hoppats att vi skulle få slippa spela om det bara var vi, samtidigt som vi var rädda för att lärarna skulle tvinga oss spela själva blev lite smått oroliga (iaf blev jag det).
Senare bestämmer vi fyra oss för att helt enkelt inte spela. Jag ståd och fotar tills mina fingrar fryser ihjäl (bokstavligt talat.. jag kände inte mina fingrar men jag fortsatte att fota. De känns fortfarande konstiga) och Engla står och ger ut varm choklad till alla spelande.
Eftersom det snart är Halloween så brukar många elever i skolan klä ut sig. Vissa klär ut sig inom lagen andra låter bara fantasin flöda. Vi hade blandannat dessa två. John The Inviseble Man och eeeh...? Jokern? Haha ingen aning vad Oskar ska föreställa.

Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-55mm

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt ! ;D;D har aldrig gjort det faktiskt .!



Kollar du på idol ? ♥

2009-10-23 @ 20:25:46
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: sanna och marias

Sv: Vi ska nog bara ta det lugnt, vi brukar gilla att ta dagen som den kommer på lovet men på lördagen ska vi nog iväg till ullared!



vad ska du göra? :)



kram!

2009-10-24 @ 12:35:20
URL: http://sannaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.