Up och nudlar


Engla och jag var ute på stan i dag ^^ Denna gullunge (är det ett ord jag brukar andvända? Tror inte det xD) skulle bjuda mig på middag och bio som födelsedagspresent :D Vi gick till Sergelbion och hämtade biljetterna.

Medan vi väntade på att bion skulle börja så tittade vi runt lite, dessa byxor (?) hittade vi på Zaras eller Salt.. Minn sinte riktigt. Visst var de väl snygga? Hrm... Skulle nog inte vilja använda dem.

Sen kom vi till bion, vi fick ett par ursnygga glasögon eftersom vi skulle se på 3Dfilm :D Vi såg filmen Up med engelskt tal och utan text. Sååå skönt att slippa texten och slippa dubbning! Den var superhärligt rolig xD Men Pixars lilla kortfilm innan var ju helt underbar xD Små söta moln! Gud vad söt den var!

Sen gick jag och Engla till Foodcourt för att äta och gå på toa x) När Engla hämtade våra drickor satt jag och fotade lite random i restaurangen och dessa charmiga (hahaxD) killar posade, gillar killen i vit sjortas min :P Syns inte så bra men fan vilken poser xD. De försökte få mig att byta bord och sätta mig vid dem xD Tror inte det du ;) Föresten gick de några minuter senare...
Blogg.se är skiiitsegt nu och detta tar evigheter >.< Men jag har fortfarande några bilder kvar!

Vi åt nudlar ^^ Älskar nudlar ^^ Vi satt typ och bara snackade, hade fotokrig etc i någon timma (Engla hade ändå missat Top Model så vi kunde lika gärna sitta kvar ;) sen bestämde vi oss för att gå och vi gick och fotade lite på väg mot tåget.

Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-55mm
Det var allt från mig idag ^^ Hoppas ni också kan se Up för den var sååå bra! :D (Blogg.se... Sammarbeta lite med mig nu >.<)
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket! Det är väldigt kul att höra :))

2009-10-18 @ 23:40:00
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jättefina foton :D

2009-10-19 @ 21:55:52
URL: http://inkthos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.