VeckoRevyn Blog Awards 2009


Igår räknades rösterna för vinnarna för årets VeckoRevyn Blog Awards! Bland annat fick Foki pris för årets blog, årets nykomling och årets mest orginella blogg! Stort grattis där Foki :D Årets kändisblogg blev Magdalena Graafs blogg och årets Foto-/design-blogg blev Nevnarien. Grattis även där!
VeckoRevyn Blog Awards går att se på tv400 nästa lördag! Missa inte det!

Läs mer här

 

Jag brukar faktiskt inte skriva så mycket om sådana "Popularitetstävlingar" men en blogg handlar ju faktiskt väldigt mycket om hur många läsare man har, så blogg överhuvudtaget är en stor popularitetstävling. Men i alla fall, jag ville bara skriva en liten rad om detta.

Ni får ha det super! Jag ska dra till stan med Engla och kolla på bio och sedan ska vi ut och äta. Jag tar med mig kameran så en del foton kommer det nog att bli :D


Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Och lilla jag fick inte ens komma dit eller bli nominerad.. :(



Men nästa år så, då j-vlars... ska min blogg v ara känd som tusan. hähä

2009-10-24 @ 23:52:28
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.