Sleep tight...


Foto
: Sara Ekström [Jibun] - Modell: Engla


Ska faktiskt gå och lägga mig tidigt for once... Har varit så otroligt trött i flera dagar. Det blir väl lätt så när man ska vakna halv 6 varje dag >.< Jag har varit så förvirrad när det har med datum att göra. Fick för mig att det var matte i morgon eftersom jag trodde att det var torsdag. På torsdagar börjar jag 8.15 istället för 9 så jag måste dra tidigare. Men nu är det ju inte de.
Tittar (som så många andra) slaviskt på Idol och mina favoriter t.ex Erik G (andra chansenkillen som har en otroligt bra röst) och Nils (ja.. han är ju Nils xD) kom vidare och det är jag otroligt glad över ^^. Vi får se hur det går i vidare tävlingar. Gud jag skulle ge allt för att våga ställa upp i Idol haha, men har man scenskräck så har man...
Bjuder på en bild från studion igår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin bild.

2009-09-23 @ 15:17:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Gillar du också Nils?! Vad är det med alla?!

Han är ett drygt äckel!! Sliskig jävel... Usch -.-''''''

2009-09-23 @ 17:21:49
URL: http://wessung.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.