Mötte denna sammarbetsvilliga lilla krabaten


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
Han satt på samma blad i flera minuter, såklart att man försöker fota honom lite. Gräshoppor är intressanta tycker jag, lite läskiga. Det måste varit detta som de som kom på Aliens tänkte på. För visst ser den ut lite som en pyttig liten alien?

Linda drog med mig ut på en springtur idag. Jag måste verkligen förbättra min kondition lite grann tycker jag :P Just nu känner jag mig lite mörbultad haha. Jag är så ovan vid att springa. Att träna i dojon är inte alls som att vara ute och jogga. Man använder helt andra delar av kroppen när man slår på någon än när man bara försöker använda samma rörelser hela tiden. Jag är inte gjord för sånna saker. Kanske om jag tränar lite mer. På tal om träning så ska jag försöka gå på träningen i morgon (om jag kommer ihåg att gå den här hången -_-") och det kommer bli den första träningen på länge. Vi får väl se hur mycket jag har glömt bort haha. Men det borde nog gå bra^_^

Satt nyss och kollade på "Back to the future" på tv4 film och den var otroligt skruvad och den måste ha varit gjord av någon som var reält påtänd eller så... Den var bra dock och nu måste jag ju bara se resten av filmerna. Tittar nu på Midsomer Murders så jag ska fortsätta i väntan på det andra mordet :P Bye bye. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, Jag undrar om du gör designer till bloggläsare? Isf kostar det något eller är det gratis? :)

Kram

2010-08-11 @ 22:56:40
URL: http://johannalouisesvard.blogg.se/
Postat av: Maria

Grym bild! :)

2010-08-12 @ 12:07:14
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.