Nytt! Scenfotografi

sara.ekstroem.nu

Skapade just en ny kategori på hemsidan där jag tänkte att jag ska lägga upp alla mina scenfotografier, t.ex Idol och Rhapsody in Rock. Just nu har jag bara rhapsody. Idol har jag inte ens redigerat klart bilderna och det var ett tag sedan. Kanske ska ta hand om det någon dag!
Känns lite jobbigt att inte ha ett skrivbord just nu. Jag har ju gjort om i mitt rum och det är inte alls klart ännu, hoppas på att få det klart snart men vi får se. Så därför har jag ingenstans att sitta och att ligga i sängen är inte riktigt bekvämt när man redigerar foton. Det går väl ann när man bara chattar men inte riktigt när man faktiskt vill jobba. Jaha så var sitter jag nu då? Jo, vid matbordet. Det känns knäppt.

Kommentarer
Postat av: engla

Sv: tack tack... vet, jag mimar som en gud ;) haha



btw borde du byta ut min länk xD jag har bytt bloggis lixom ;)



Sen så var det fina bilder^^

2010-08-09 @ 23:19:55
URL: http://ameblo.jp/plasticheaven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.