7 Jan 2010

Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Några veckors mysigt lov, med massa snö och en delfotografering, dock inte så mkt som jag velat. Men nu är den slut. Sitter på sista dagen. Usch, ska börja på praktiken i morgon. Jag har ingen lust just nu, men jag vill inte tillbaka till skolbänken heller. Kan inte lovet sträcka sig bara några veckor till? Något sådant kommer nog alrig hända. Jaja.
Har suttit och skrivit på en gammal historia som har sin början för flera år sedan, skrivit första delen av den, början och sådär och undrar om det skulle vara någon som skulle vilja läsa den? Den är HP-insprererad och lite sorglig haha. Jag har försökt ändra den så att den inte ska vara HP utan min egna, men eftersom Jonni (huvudkaraktären) alltid har varit en HP-figur för mig, pga alla rollspel på stallet.se som jag hade med den, så får det helt enkelt bli en HP-inspirerad saga.

Tänk att tiden alltid går för fort när man har lov. När det är skola går tiden för långsamt, men på loven så försvinner tiden i en blinkning. Tiden är en underlig sak. Det är något som alla bara tar förgivet. Men borde man det? Tiden går långsamt när man väntar på något och fort när man vill vara kvar i det man gör för alltid. Flera dagar, veckor, till och med år rusar förbi framför ögonen på en. Man blir aldrig den samme som man var för ett år sedan, likväl som man aldrig blir den man var för en halvtimme sedan.
Nu ha det blivit 2010 (var det inte 2000 nyss?). Jag går i tredje ring och ska snart ta studenten. Shit asså...
Men till nutiden^^ Snart ska jag och några till dra och se på Avatar, men föst ska jag göra några små ärenden. Jag ska köpa skolsaker inför imorron och ett brunt bälte inför träningen.

Kommentarer
Postat av: Mukis

snyyyygg bild! Använder du PS? Vad som brukar vara normalt? Mellan -15-20°c typ

2010-01-07 @ 17:47:00
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: lisa g

skitsnygg bild, annorlunda på något sett, men skitsnygg!

Bra jobbat, elr vad man säger,h aha! :D

2010-01-08 @ 15:41:50
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.